28/12/15

My Best of 2015


Γεια σας! Τι κάνετε; Ελπίζω να είστε όλοι καλά και να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σας!
Τώρα που η καινούρια χρονιά πλησιάζει, είχα την ιδέα να γράψω μια ανάρτηση με τα αγαπημένα μου πράγματα από το 2015 (όχι τόσο αντικείμενα αλλά και στγμές, εμπειρίες κ.ά.). Αν θέλετε σκεφτείτε κι εσείς πράγματα που αγαπήσατε ή σας έκαναν χαρούμενους φέτος, έτσι για να κλείσει η χρονιά με μια ευχάριστη νότα...♥
(η σειρά είναι τυχαία)
  • Νέο δωμάτιο
Μια μεγάλη αλλαγή που έκανα φέτος ήταν το δωμάτιό μου. Μετά από μια μετακόμιση το άλλαξα εντελώς και το βρίσκω υπέροχο. Τυρκουάζ τοίχοι- το αγαπημένο μου χρώμα- όλα τα έπιπλα άσπρα, μικρά διακοσμητικά και μια υπέροχη φλοράλ παπλωματοθήκη, απέκτησα το δωμάτιο που πάντα ονειρευόμουν!
  • Pole Dancing 
 
Ίσως η καλύτερη απόφαση που πήρα φέτος, αν όχι σε όλη μου τη ζωή, ξεκίνησα μαθήματα pole dancing (χορός στο στύλο). Κάνω εδώ και 3 μήνες και το έχω ερωτευτεί! Είναι δύσκολο, γεμίζεις μελανιές, ναι, αλλά είναι τόσο υπέροχο το συναίσθημα όταν καταφέρνεις μια καινούρια κίνηση ή όταν κάνεις ένα διάλειμμα και συνειδητοποιείς τι δυνατότητες έχει το σώμα σου!
  • WRO Hellas 2015
 
Φέτος επίσης, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά συμμετείχα μαζί με δύο ακόμα εξαιρετικά παιδιά και την καθηγήτριά μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Για πρώτη φορά χάσαμε την πρόκριση στην Ολυμπιάδα, αφού πήραμε την 3η θέση, αλλά αυτό δεν μειώνει στο ελάχιστο την αξία της εμπειρίας μας! Ζήσαμε τόση συγκίνηση, κούραση, χαρά, αγωνία μαζί...
  •   "Σε βλέπω"- Chevy Stevens
Ένα υπέροχο βιβλίο που μου έκανε δώρο μια απ'τις καλύτερες μου φίλες για τη γιορτή μου. Το αφηγείται μια ψυχίατρος που ερευνώντας την υπόθεση μιας ασθενούς της φέρνει στην επιφάνεια τραυματικές εμπειρίες από την παιδική της ηλικία. Δεν θα σας πω περισσότερες λεπτομέρειες, έχει δράμα και μυστήριο στις ιδανικές αναλογίες και αξίζει να το διαβάσετε!
  • Fight Song- Rachel Platten 
"I'll play my fight song
And I don't really care
If nobody else believes
Cause I've still got

A lot of fight left in me
Now I've still got a lot of fight left in me"
Το αγαπημένο μου τραγούδι! Λατρεύω τόσο το ρυθμό όσο και τους στίχους του και είναι ακριβώς αυτό που χρειάζομαι να ακούσω όταν δεν νιώθω καλά.

  • "My World"
 
Φυσικά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω ότι στις 6 Μαρτίου 2015 έγραψα για πρώτη φορά σ'αυτό το blog! Και εδώ νομίζω πρέπει να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που στηρίξατε την προσπάθειά μου και με βοηθήσατε να φτάσω ως εδώ!
  • 2 πολύ σημαντικά άτομα
💗💗💗💗💗💗💗
Τέλος, αυτή ήταν η χρονιά που γίναμε αυτό που είμαστε τώρα με τις δύο καλύτερες μου φίλες (ξέρουν αυτές), γιατί ας μην ξεχνάμε πως το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή είναι τα άτομα που αγαπάς και σ'αγαπάνε! 
 
Δεν ξέρω πώς σας φάνηκε αυτή η ανάρτηση και αν σας ενδιάφερε αφού ήταν πιο προσωπική. Ελπίζω πάντως να σας ενέπνευσε να αναλογιστείτε κι εσείς πράγματα από το 2015 που αξίζει να θυμάστε και να ξαναζήσετε τις καλύτερες στιγμές του!
Επίσης αν υπάρχει καμιά ανάρτηση που θα θέλατε να δείτε γράψτε το στα σχόλια γιατί έχω πολύ όρεξη να γράψω αλλά έχω ψιλοξεμείνει από ιδέες...
-Μαρίνα

7 σχόλια :

  1. Υπέροχο αρθρο!Πραγματικά ήταν πολυ ωραίο <3 ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η ανάρτηση σου! Θα ψάξω να βρω το βιβλίο και να το αγοράσω, γιατί φαίνεται πολύ ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ♥ Και το βιβλίο είναι πολύ ωραίο, αν σου αρέσει το είδος αξίζει να το διαβάσεις!

      Διαγραφή
  3. Ευχαριστώ πααάρα πολύ για τα καλά σου λόγια. Είδα και το δικό σου blog και είναι υπέροχο, ειδικά τα θέματα με τα οποία ασχολείσαι και ο τρόπος που γράφεις το κάνουν μοναδικό! Δυστυχώς δεν μπορώ να γίνω μέλος κι απ'ότι είδα έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα αλλά να ξέρεις ότι θα το παρακολουθώ τακτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο άρθρο. Κι εγώ λατρευώ το pole dancing αλλά δυστυχώς είμαι πολύ μικρή για να κάνω μαθήματα (12 χρονών).Αν και λίγο (πολύ) καθυστερημένα, καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ Marina Bloom! Να σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για σένα και τη σελίδα σου!

    Με εκτίμηση,
    Άγνωστη Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή