13/1/16

Liebster Award!♥♥♥

Γεια σας παιδιά! Σήμερα σας έχω μια "έκτακτη" ανάρτηση, αφού η εκπληκτική Irene Swiftie από το blog Stardoll From Greece έδωσε στο blog το Liebster Award!!! Θέλω πραγματικά να την ευχαριστήσω πολυυυύ, όχι μόνο για το βραβείο αλλά και για όλη της την υποστήριξη, αφού ήταν από τα πρώτα άτομα που άρχισαν να διαβάζουν και να σχολιάζουν το blog.
Για όσους δεν ξέρετε το Liebster Award είναι ένα βραβείο αγάπης ανάμεσα σε bloggers, αλλά και βοηθάει νέα blog να μεγαλώσουν αφού βραβεύονται μόνο όσα έχουν λιγότερους από 200 followers.

Κανόνες του Βραβείου:
💕Αφιέρωσε μία ανάρτηση στο βραβείο σου και ευχαρίστησε και εκείνον που σε βράβευσε.
💕 Φρόντισε να συμπεριλάβεις στις φωτογραφίες σου και το πράσινο εικονίδιο του βραβείου.
💕Βράβευσε νέους bloggers που θαυμάζεις και έχουν λιγότερο από 200 followers.Ενημέρωσέ τους για το βραβείο.
(Μπορείς να βραβεύσεις και το άτομο που σε πρότεινε)
💕Απάντησε στις ερωτήσεις που σου έκαναν και αν θες φτιάξε νέες για τους δικούς σου υποψήφιους.
💕 Δημοσίευσε τη λίστα αυτή με τους κανόνες και στη δική σου ανάρτηση.
Ερωτήσεις
1. Ποιο ήταν το πρώτο σου θέμα στο blog;
 Το πρώτο μου θέμα σε αυτό το blog ήταν για να σας καλωσορίσω και είχα γράψε δυο λόγια σχετικά με τα θέματα με τα οποία θα ασχολούμαι. Το πρώτο μου θέμα σε blog γενικά όμως ήταν σε ένα προηγούμενο blog και αν δεν κάνω λάθος ήταν κάτι σχετικά με το stardoll.

2. Πόση ώρα σου παίρνει για να ολοκληρώσεις μία ανάρτηση;
Εξαρτάται σίγουρα από το είδος της ανάρτησης. Αν είναι προσωπικού στυλ και αποτελείται κυρίως από κείμενο γύρω στη μισή με μία ώρα. Αν όμως είναι κάτι για το οποίο πρέπει να τραβήξω φωτογραφίες (π.χ haul ή DIY) ή να κάνω μια μικρή έρευνα στο internet φτάνει μέχρι και τις δύο ώρες. Συνήθως πάντως  δεν το κάνω όλο σε μια μέρα, αλλά το "σπάω".
3. Για ποιο θέμα σε ευχαριστεί να γράφεις;




Δεν είναι ένα συγκεκριμένο θέμα, αλλά μου αρέσουν πολύ τα πιο προσωπικά άρθρα που γράφω για τη γνώμη μου ή κάτι που με αφορά γιατί αυτά πιστεύω είναι που δυναμώνουν την επικοινωνία μεταξύ μας και ελπίζω να δίνουν και σε εσάς μια ευκαιρία να με γνωρίσετε καλύτερα.

4. Αν σου έλεγαν οι αναγνώστες σου να σταματήσεις να γράφεις για τα "αγαπημένα του μήνα", τι θα έκανες; 
Όπως ξέρετε όσοι παρακολουθείτε το blog δεν γράφω "αγαπημένα του μήνα", παρόλο που το θεωρώ ένα ωραίο άρθρο που ίσως να αρχίσω να γράφω στο μέλλον. Αν πάντως μου ζητούσαν να σταματήσω μια άλλη κατηγορία άρθρων ίσως να το έκανα μόνο αν ήταν κάτι που είχα ξεκινήσει δοκιμαστικά πιστεύοντας πως θα σας άρεσε. Αν όμως ήταν κάτι που έγραφα επειδή με ευχαριστούσε εμένα, σίγουρα θα το συνέχιζα γιατί πιστεύω πως το blogging είναι μια προσωπική διέξοδος και δεν μπορεί να γίνει κάτι ακόμα που κάνουμε για να ικανοποιήσουμε τους άλλους!
5. Τι σε ευχαριστεί και τι σε ενοχλεί στον κόσμο του blogging; 
Με ευχαριστεί η επικοινωνία που έχουν οι blogger μεταξύ τους αλλά και με τους αναγνώστες, η αληλλοϋποστήριξη και η δυνατότητα να εκφραζόμαστε ελεύθερα. Με ενοχλούν τα κακοπροαίρετα σχόλια που ευτυχώς σπανίζουν και οι αντιγραφές άλλων blog. Χωρίς την μοναδικότητά μας, τι άλλο έχουμε στον κόσμο του blogging;
6. Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έχεις κάνει στη ζωή σου;
Χαχα, μου πήρε πολύ ώρα να σκεφτώ αλλά τελικά το βρήκα. Γενικά δεν κάνω εύκολα πολυυύ τρελά πράγματα αλλά θυμήθηκα κάτι ενδιαφέρον... τσουλήθρα σε αμμόλοφο! Ναι... Βασικά δεν είναι τόσο τρελό όσο ακούγεται, απλά όταν πήγαινα τρίτη δημοτικού μέναμε για ένα διάστημα στη Λιβύη και τα Χριστούγεννα κάναμε μια εκδρομή όπου επισκεφτήκαμε μεταξύ άλλων την έρημο. Αφού λοιπόν ανεβήκαμε σε έναν αμμόλοφο για φωτογραφίες κτλ αρχίσαμε να κατεβαίνουμε (και δεν έχετε ιδέα πόσο γλιστράει αυτό το πράγμα!). Ε δεν ήθελε πολύ, προς το τέλος τρώω μια τούμπα και κατεβαίνω το υπόλοιπο τσουλώντας XD
7. Έχεις εκπληρώσει κάποιο όνειρό σου; 
Ναι, και μάλιστα πρόσφατα. Ήθελα από τότε που θυμάμαι τον τον εαυτό μου να βρω κάτι το οποίο πραγματικά να με παθιάζει και πριν από λίγους ήνες το βρήκα... POLE DANCE FOR LIFE!!!
8. Ποιες στιγμές σε κάνουν πραγματικά ευτυχισμένη; 
Οι στιγμές που έχω δίπλα μου άτομα που ξέρω πως αγαπώ και με αγαπάνε πραγματικά γι' αυτό που είμαι.

9. Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει στη ζωή σου;
Ίσως ακουστεί μη ρεαλιστικό, αλλά δεν μετανιώνω για τίποτα! Όλες οι επιλογές μου, ό,τι συνέπειες κι αν είχαν, "καλές" ή "κακές" είναι τελικά αυτές που με έκαναν αυτή που είμαι σήμερα, κι αυτό σίγουρα δεν είναι κάτι το οποίο θα άλλαζα.
10. Τι θα ευχόσουν να άλλαζε στον κόσμο;
Μόνο να υπήρχε περισσότερη αγάπη μεταξύ των ανθρώπων, γιατί αν όλοι τους αγαπούσαν όλους και βοηθούσαν ο ένας τον άλλον, κανείς δεν θα πληγωνόταν... Δεν θα υπήρχε πείνα, πόλεμος, μίσος, φτώχια... αν μόνο είχαμε λίγη περισσότερη αγάπη.

Πριν δώσω κι εγώ με τη σειρά μου το βραβείο, να σας πω ότι υπάρχουν πάρα πολλά blog που θα ήθελα να βραβεύσω, επειδή όμως δεν γίνεται να τα βάλω όλα θα περιοριστώ σε κάποια που δεν έχουν βραβευθεί ακόμα. Έτσι λοιπόν δίνω το Liebster Award στα:
💕e-efiboi.blogspot.gr  της Άγνωστης Χ
💕Life of Teenager της Life of Teenager(Ράνια) 
💕Wonderland της Μαντελίνας 
 Θέλω επίσης να προσθέσω 2 ερωτήσεις:
💕 Από που παίρνεις έμπνευση για τα άρθρα σου;
💕 Τι είναι αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο στην ενασχόλησή σου με το blog;

Θα τα πούμε σύντομα (ελπίζω ;) )
-Μαρίνα

4 σχόλια :

  1. Συγχαρητήρια για το βραβείο και για τις υπέροχες απαντήσεις σου!!
    Το ότι δεν μετανιώνεις για τίποτα με εντυπωσίασε πραγματικά!Σπάνια συναντάω τέτοιους ανθρώπους.
    Συνέχισε να γράφεις τόσο ωραία άρθρα και είμαστε εδώ να σε στηρίζουμε! :)
    p.s.:Δεν σχολιάζω συχνά τους τελευταίους μήνες σε πολλά blogs,κι αυτό γιατί δεν προλαβαίνω:/ Πάντως έχω διαβάσει αυτά που ανέβασες και μου άρεσαν όλα...
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαριτήρια για το βραβείο, το αξίζεις :) Συνέχισε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ που μου έδωσες το βραβείο. Σύντομα θα δημοσιεύσω και εγώ άρθρο σχετικό με το Liebster Award. Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    Η Άγνωστη Χ αποσυνδέεται
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαρίνα! Μόλις ανέρτησα το άρθρο σχετικά με το Liebster Award! Σε ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την προτίμηση που έδειξες στη σελίδα μου! Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε ότι κάνεις!
      Αν θες διάβασε το άρθρο μου εδώ: http://e-efiboi.blogspot.gr/2016/03/liebster-award.html

      Η Άγνωστη Χ αποσυνδέεται
      ♥♥♥

      Διαγραφή