30/8/16

Αγόρια, σχέσεις, ...💗💔💏

Σε ένα προηγούμενο άρθρο μια αναγνώστρια μου ζήτησε να κάνω ένα άρθρο με θέμα τα αγόρια κτλ. Για να είμαι ειλικρινής από την αρχή μαζί σας θεωρώ τον εαυτό μου εντελώς ακατάλληλο άτομο να δώσει οποιαδήποτε συμβουλή για αυτό το θέμα, για τους παρακάτω απλούστατους λόγους: Είμαι 15 χρονών, δεν έχω ούτε είχα ποτέ σχέση, έχω κάνει κι εγώ πολλά λάθη σε αυτόν τον τομέα. Πέρα απ'αυτό κάθε άτομο, κορίτσι ή αγόρι, είναι μοναδικό και διαφορετικό, έχει διαφορετικές εμπειρίες, διαφορετικές απόψεις και θέλει διαφορετικά πράγματα σε μια σχέση. Παρόλ'αυτά θα γράψω κάποια πράγματα που πιστεύω πως μπορεί να φανούν χρήσιμα σε μια κοπέλα που έχει απορίες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα κι ελπίζω να δω και τις δικές σας σκέψεις και απόψεις στα σχόλια.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που αναρωτιέται κάποια σχετικά με τα αγόρια είναι το πώς α αρέσει. Βασικά το κυριότερο που έχω να πω γι' αυτό είναι να είστε ο εαυτός σας! Μην προσπαθήσετε να αλλάξετε για να αρέσετε σε κάποιον, ακόμα κι αν καταφέρετε κάτι, δεν θα του αρέσετε εσείς, αλλά μια ψεύτικη εικόνα του εαυτού σας. Πέρα από αυτό η αυτοπεποίθηση και η μοναδικότητα είναι χαρακτηριστικά που είναι ικανά να εντυπωσιάσουν τον καθένα, ανεξαρτήτως φύλου.

Αν σας δωθεί η ευκαιρία να ξεκινήσετε μια σχέση πιστεύω πως δεν πρέπει το κάνετε για τους λάθους λόγους. Σκεφτείτε αν και τι νιώθετε για το συγκεκριμένο άτομο, τι ζητάτε από μια σχέση και τι ζητάει αυτός. Ειδικά αν σκέφτεστε να τα φτιάξετε με κάποιον, μόνο και μόνο επειδή δεν θέλετε να είστε άλλο μόνη σας, επειδή προσπαθείτε να ξεπεράσετε κάποιον άλλον, επειδή όλες οι φίλες σας το έχουν κάνει κτλ, αν δεν σας αρέσει πραγματικά. Μάλλον θα το μετανιώσετε και είναι άδικο και για τον άλλο, ειδικά αν σε εκείνον όντως αρέσετε- ήμουν έτοιμη να το κάνω κάποια στιγμή και μάλιστα ενώ κατά βάθος μου άρεσε άλλος και τώρα καταλαβαίνω πως θα ήταν μεγάλη ανοησία.

Όσον αφορά την περίφημη πρώτη κίνηση, μην περιμένετε πάντα το αγόρι να την κάνει. Είτε πρόκειται να του πείτε πώς νιώθετε γι' αυτόν είτε απλά να του ζητήσετε να πάτε κάπου μαζί, τολμήστε το! Στο κάτω κάτω, το πιθανότερο είναι ότι θα χαρεί που ασχολείστε μαζί του (σε όλους κατά βάθος αρέσει λίγη προσοχή) και, ακόμα κι αν τα πράγματα δεν πάνε όπως θέλετε το χειρότερο που μπορεί να συμβεί, αν έχει έστω και τη στοιχειώδη ευγένεια, είναι να σας πει ότι δεν τον ενδιαφέρει να έχετε μια σχέση πιο στενή απ'αυτήν που έχετε ήδη. Αυτή είναι μια συμβουλή που κι εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να ακολουθήσω, κατά βάθος όμως ξέρω ότι όσο κι αν με αγχώνει μόνο καλό θα μπορούσε να κάνει.

Επίσης, όπως και σε όλους τους τομείς, έτσι και στις σχέσεις προσπαθήστε να έχετε κάποιες βασικές ηθικές αρχές. Δεν εννοώ να μην κάνετε πολλές σχέσεις κτλ. γιατί αυτό είναι προσωπικός λογαριασμός του καθενός, εξαρτάται από το τι ο ίδιος/ η ίδια θέλει και στην τελική δεν ενοχλεί κανέναν. Αλλά μην χρησιμοποιείτε ψέματα και "τεχνάσματα" για να "κατακτήσετε" κάποιον ή να μπείτε ανάμεσα σε ένα ζευγάρι. Εκτός από του ότι θα αποκτήσετε κακή φήμη, είναι πολύ πιθανό κάποια στιγμή να γυρίσει εναντίον σας και να βρεθείτε μπλεγμένη.

Για όσες τώρα έχετε πληγωθεί που κάποιο αγόρι χώρισε μαζί σας ή δεν θέλει να κάνει κάτι μαζί σας πιστεύω πως είναι απόλυτα φυσιολογικό να κλάψετε και να στεναχωρηθείτε για λίγες μέρες, έπειτα όμως το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να το αποδεχτείτε, αφού δεν μπορείτε να αλλάξετε τα συναισθήματα των άλλων, και να θυμηθείτε ότι η ζωή συνεχίζεται και θα υπάρξουν ακόμα πάρα πολλές ευκαιρίες για σας. Επίσης μην αφήσετε μια άσχημη εμπειρία σας με ένα αγόρι να καθορίσει την άποψή σας για όλο το ανδρικό φύλο. Είναι άδικο να τους θεωρούμε όλους το ίδιο και να ξεχνάμε ότι κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός.

Όσες πάλι δεν έχετε σχέση και νιώθετε άσχημα γι' αυτό, μη! Σας καταλαβαίνω απόλυτα κι έχω νιώσει πολλές φορές το ίδιο, αλλά το θεωρώ λάθος. Καταρχήν το αν έχετε ή όχι σχέση, ειδικά στην εφηβεία δεν καθορίζει με κανέναν τρόπο τη ζωή σας και την αξία σας ως άνθρωπο! Το ότι είστε μόνες σας τώρα δεν σημαίνει ότι έτσι θα είστε για πάντα ή ότι κάτι δεν πάει καλά με εσάς. Υπάρχουν άτομα που έφτασαν στο πανεπιστήμιο χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια σχέση και τελικά κατάφεραν να έχουν έναν ευτυχισμένο γάμο. Λογικό είναι να θέλουμε να έχουμε μια σχέση, αλλά δεν αξίζει να το αφήνουμε να μας παίρνει από κάτω αν δεν συμβαίνει. Είναι πολύ σημαντικό να μάθουμε να είμαστε καλά και με τον εαυτό μας!

Τέλος θέλω απλά να πω ότι κι εγώ ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει καθόλου τις απόψεις μου στα θέματα "σχέσεις" και "αγόρια", έχω κάνει λάθη όπως κι ο καθένας κι αυτό είναι φυσιολογικό σε αυτή την ηλικία. Είπα κάποια πράγματα βασισμένη στα λίγα που έχω ζήσει και τα πολλά που έχω ακούσει σε ατέλειωτες συζητήσεις με φίλες και ξαδέρφια πάνω σε αυτό το θέμα, αλλά μην τα πάρετε σε καμία περίπτωση ως σωστά και απόλυτα, όπως ξαναείπα με θεωρώ εντελώς ακατάλληλη να δώσω τέτοιες συμβουλές.

Επίσης να σας πω ότι χάρηκα πάρα πολύ που μου ζητήθηκε ένα άρθρο, γιατί είναι πολύ ωραίο να γράφεις ξέροντας με σιγουριά ότι υπάρχει ένα άτομο που θέλει να διαβάσει ακριβώς αυτό που γράφεις, οπότε αν θέλετε κι εσείς ένα άρθρο οποιουδήποτε είδους για οποιοδήποτε θέμα, μην διστάσετε να μου το πείτε.

Φιλιά,
Μαρίνα

2 σχόλια :

  1. Καταπληκτικό άρθρο!!Νομίζω ότι έδωσες πολύ καλές συμβουλές κι αν όπως είπες δεν έχεις τόση εμπειρία σε αυτό το θέμα,ειλικρινά δεν φαίνεται!Φιλάκια<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου♥Μου αρέσει πάρα πολύ το blog σου,ειδικά τα άρθρα σου (; Θα ήθελα αν μπορείς να τσεκάρεις και το δικό μου blog:
    http://welcome-to-my-teenage-life.blogspot.gr/
    Ευχαριστώ αν το κάνεις♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή