26/8/16

Back to School DIY

Χευυυ! Μετά από μια ολιγοήμερη απουσία λόγω διακοπών επέστρεψα με ένα άρθρο που ήθελα εδώ και καιρό να κάνω, γιατί συνδυάζει 2 από τα αγαπημένα μου θέματα DIY και Back to School. Θα σας δείξω λοιπόν μία σχετικά εύκολη, αλλά εντυπωσιακή κατασκευή που έχω φτιάξει για το γραφείο μου και μου έχει φανεί αρκετά χρήσιμη, τόσο ως διακοσμητική πινελιά, όσο και ως τρόπος οργάνωσης.
Ως βάση για την κατασκευή χρησιμοποίησα την κορνίζα από το IKEA που βλέπετε στην εικόνα, η οποία είναι χωρισμένη σε 8 πλαίσια.
Έπειτα έψαξα και βρήκα στο ίντερνετ διάφορα σχέδια, με μοτίβα ταιριαστά μεταξύ τους, τα οποία εκτύπωσα και έκοψα.

Στη συνέχεια έβαλα κάθε χαρτάκι σε ένα πλαίσιο, ώστε να δημιουργήσω ένα ωραίο φόντο και έπειτα ξεκίνησα το ωραίο κομμάτι.

Αρχισα να ψάχνω στα συρτάρια του γραφείου μου για κάθε τι που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και βρήκα ένα παλιό αρωματικό ντουλάπας σε σχήμα φορέματος από τα jumbo, κομμάτια από αυτοκόλλητο πίνακα για μαρκαδόρο και κιμωλία από το Πλαίσιο, κάποιες μπουμπουνιέρες που είχα φυλάξει, post-it, κάρτες από σχολές χορού που έχω πάει και ένα χαρτί όπου είχα γράψει τις κινήσεις της πρώτης μου χορογραφίας.
Χρησιμοποίησα το αρωματικό φόρεμα ως ένα καθαρά διακοσμητικό κεντρικό κομμάτι. Αφιέρωσα ένα πλαίσιο σε φωτογραφίες με την οικογένεια και την παρέα μου, τις οποίες στερέωσα σε κορδέλες με σελοτέιπ. 
Σε ένα άλλο κόλλησα μικρά κομμένα post-it όπου έχω γράψει κάποια από τα αγαπημένα μου στιχάκια και αποφθέγματα. 
Δύο πλαίσια καλύφθηκαν από πίνακες. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς χρησιμοποιώ τον έναν για να γράφω το πρόγραμμα του σχολείου και τον άλλον για να γράφω τους στόχους που βάζω κάθε μήνα στο χορό. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί επίσης για πρόχειρες σημειώσεις, όπως π.χ. την ημερομηνία παράδοσης μιας εργασίας ή μια συνάντηση που δεν θέλετε να ξεχάσετε. 
Στο πάνω μέρος στερέωσα μια κορδέλα που λειτουργεί σαν θήκη για να μπαίνουν διάφορα χαρτιά που θέλω να βλέπω συχνά (για την ώρα αυτό με την χορογραφία που σας έλεγα, με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα το πάρω απόφαση να την ολοκληρώσω)
Για τα δύο τελευταία πλαίσια για την ώρα δεν έχω σκεφτεί μια συγκεκριμένη χρήση οπότε απλώς τα γεμίζω για διάφορα χαρτάκια, post-it και σημειώσεις. 

 Το αποτέλεσμα όπως βλέπετε συνδυάζει πίνακες για κάθε είδους σημειώσεις και προγράμματα, φωτογραφίες που κρύβουν πολλές αναμνήσεις, πράγματα που μου θυμίζουν τη μεγάλη μου αγάπη, τον χορό, motivational quotes και μερικά άσχετα μικροπράγματα που το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο όμορφο και μοναδικό.

Απ'ότι καταλαβαίνετε είναι κάτι που μπορείτε να φτιάξετε αγοράζοντας ελάχιστα πράγματα ή και τίποτα, μπορείτε να κάνετε άπειρες αλλαγές και τροποποιήσεις για να το κάνετε να ταιριάζει στο στυλ και την προσωπικότητά σας και να σας βοηθήσει να οργανωθείτε, να σας εμπνέει όταν το χρειάζεστε και να ομορφύνει το δωμάτιό σας, αφού μπορεί να χωρέσει τα προγράμματα, τις υποχρεώσεις, τους στόχους, τα χόμπι σας και πολλά ακόμα.

Ελπίζω να σας άρεσε η κατασκευή, ή μάλλον η γενική ιδέα, αφού δεν είναι κάτι με συγκεκριμένη μορφή, αλλά κάτι που θα βγει διαφορετικό και μοναδικό για όποια από εσάς το δοκιμάσει!

-Μαρίνα

10 σχόλια :

  1. Πολύ ωραιά κατασκευή! Θυμάσαι πόσο έκανε η κορνίζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Δεν θυμάμαι αν έχει αλλάξει η τιμή από όταν την πήρα, αλλά τώρα κάνει 9,99€, όπως βλέπω και στο site: http://www.ikea.gr/diakosmisi-spitiou/kornizes-kai-poster/kornizes-gia-fotografies/korniza-kolaz-gia-8-fwtografies-50640/75630/

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον άρθρο και υπέροχη ιδέα για να διακοσμήσεις το δωμάτιο σου! Θα το κάνω σίγουρα. Ευχαριστώ πολύ! :)

    Αγνωστη Χ
    Blogger / e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κι εγώ για τα καλά σου λόγια! Ανυπομονώ να μάθω πώς θα σου βγει!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τα άρθρα DIY !! Πολύ καλή και χρήσιμη ιδέα, έχω που βλέπω αυτήν την κορνίζα εδώ και μήνες στα Jumbo και πάντα σκέφτομαι να την πάρω η να μην την πάρω, νομίζω μόλις με έσπρωξες ενα βήμα προς το να την πάρω και να βάλω φωτογραφίες κα σημειώσεις! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Σου προτείνω να την πάρεις την κορνίζα, μπορείς να φτιάξεις πάρα πολλά πράγματα με μια τέτοια!

      Διαγραφή
  4. Μπράβο Μαρίνα πολύ ενδιαφέρουσα κατασκευή!
    Μαρία (kids-ofreneia.blogspot.gr)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ Ωραιο Αρθρο!
    Ευα 7tobeagirl.blogspot.gr
    {εγραψα ενα comm και το εσβησα γτ εκανα ενα λαθακι }
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή