1/9/16

Autumn '16 Lookbook- pt.1🍁☁☔

Καλό μήνα σε όλους και όλες! Ο Σεπτέμβριος μπήκε, που σημαίνει ότι πλησιάζουμε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, αλλά και του Φθινοπώρου. Σήμερα αποφάσισα να κάνω κάτι που δεν έχω ξανακάνει, ένα Lookbook για το Φθινόπωρο του 2016. Σκεφτόμουνα να κάνω κάτι αντίστοιχο για Back to School, αλλά τα συνολάκια που έχω να προτείνω είναι για καθαρά φθινοπωρινό καιρό κι όχι για τις πρώτες μέρες του σχολείου που έιναι σχεδόν καλοκαιρινές. Τα περισσότερα είναι σχεδιασμένα κυρίως για το σχολείο, σχεδόν όλα όμως μπορούν να φορεθούν και σε πολλές άλλες περιστάσεις, κaθώς υπάρχουν από αθλητικά, μέχρι σχεδόν επίσημα. Συνδυάζουν καλοκαιρινά ρούχα με κάπως ποιο χειμωνιάτικα και  "layering" για προσαρμογή στον άστατο φθινοπωρινό καιρό. Είναι εμπνευσμένα περισσότερο από το προσωπικό μου στυλ παρά από τη μόδα, παρόλ'αυτά όμως πιστεύω ότι μπορούν να σας χρησιμεύσουν για να πάρετε ιδέες για τις φθινοπωρινές σας εμφανίσεις.


-----------------------------------------------------------------------------

 🍁
 🍁
 
🍁
 
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 🍁
 --------------------🍁--------------------
Πώς σας φάνηκε; Περιμένω τη γνώμη σας και τις προτάσεις σας, αφού πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι τέτοιο. Θα θέλατε να δείτε κι άλλα παρόμοια; (εμένα πάντως μου άρεσε τόσο η όλη διαδικασία που έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι το Winter LookbookXD)

3 σχόλια :

  1. Υπέροχο!!Πρώτη φορά βλέπω lookbook σε blog:)Τα συνήθισα στο youtube..
    Θα ήθελα πολύ να δω κάτι παρόμοιο!Πιστεύω είναι πρωτότυπη ιδέα:D
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το blog σου, μου άρεσε πολύ! Τέλεια ανάρτηση, λατρεύω lookbooks- και γενικά fashion theme αναρτήσεις- μπράβο σου! Θα θελαμε κι άλλα!! Καλή συνέχεια και καλό μήνα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιδέα! Θα ήθελα να δω κι άλλα lookbooks!

    Αγνωστη Χ
    Blogger / e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή