20/7/16

The Mom Tag♥!

 Γεια σααας! Σήμερα σας έχω ετοιμάσει άλλο ένα tag στο οποίο με tagαρε άλλη μια φορά η Irene Swiftie(Stardoll from Greece). Είναι αρκετά διαφορετικό από τα άλλα, αφού η ερωτήσεις ναι μεν αφορούν εμένα, τις απαντά όμως... η μαμά μου! Είχε αρκετό ενδιαφέρον και το διασκεδάσαμε ετοιμάζοντάς το, ελπίζουμε να αρέσει το ίδιο και σε εσάς.
Τις απαντήσεις της μαμάς της Ειρήνης μπορείτε να δείτε εδώ
 (Οι απαντήσεις είναι της μαμάς μου και μέσα στις παρενθέσεις είναι γραμμένα τα δικά μου σχόλια)
 
1. What was Ι like as a child?
(Μιλάμε για όταν ήμουν αρκετά μικρή)
Πολύ γλυκούλα, δραστήρια και πολυλογού!

2. What do you think of me
blogging?
Μου αρέσει πάρα πολύ, γιατί διοχετεύεις την ενέργειά σου και κάνεις κάτι δημιουργικό.
(Χαίρομαι!)
3. What's something funny I did when I was younger?
Έφτιαχνες "μείγματα"!
(Για να καταλάβετε τι ήταν αυτά τα "μείγματά" μου: Έμπαινα στην κουζίνα, κυρίως της γιαγιάς μου για κάποιο λόγο, έπαιρνα ό,τι υλικά μαγειρικής/ζαχαροπλαστικής έβρισκα, π.χ. αλεύρι, ζάχαρη, αλάτι, κανέλα, σόδα λάδι και πολλά άλλα, τα έριχνα σε ένα μπολ και έβλεπα τι έβγαινε.5 χρονών ήμουνα μην απορείτε! Μια φορά πάντως είχα φτιάξει και κάτι νόστιμο! )

4. Have you learned anything about makeup/beauty from me?
Πώς να φτιάχνω πλεξίδες π.χ. γαλλική, ολλανδέζικη...
(Είμαι πολύ περήφανη για αυτό!!!)
 
5. What's a weird habit of mine?
Να διαβάζεις ξανά και ξανά τα ίδια κόμικς
(Ναι, της Disney εννοεί...)

6. If you had to rename me, what would you name me?
Μ:Μαρίνα!
(Εντάξει, αν έπρεπε να διαλέξεις άλλο;)
Μ:Ίσως Ελένη...

7. When we go out to eat, what do I order?
Μ:Οτιδήποτε διαφορετικό, περίεργο... Κι έχεις και μια τρέλα με το κοτόπουλο α λα κρεμ, όπου το βλέπεις
(Ισχύει!!!)

8. What is one thing you wish I would do?
Μ:Να κάνεις δουλειές στο σπίτι


9. What's something I do that annoys you?
Μ:Δεν κάνεις καμία δουλειά στο σπίτι!
(Όχι και καμία! Αλλά εντάξει το καταλάβαμε, ώρα να αρχίσω να κάνω περισσότερες :Ρ)

10. What's something I obsess over?
Μ:Τις νέες σου κινήσεις στο pole dancing!
(Εννοείται!♥♥♥♥♥♥)

11. Where would you like to see me in 10 years?
Μ:Να έχεις ένα καλό πτυχίο στο εξωτερικό κι ό,τι άλλο θες εσύ!

12. When were you most proud of me?
Μ:Όταν από μικρή όλοι οι δάσκαλοι είχαν ενθουσιαστεί μαζί σου, όταν έβγαλες τον μεγαλύτερο μέσο όρο στην τάξη κι όταν χορεύεις τόσο ωραία!
(Ωωω, με κολακεύεις!)


13. What's the worst thing I've ever done?
Μ:Που κάθε φορά μετά την προπόνηση πρέπει να μου μιλάει αναλυτικά για οοόλες τις κινήσεις του pole dancing!
(Ναι η αλήθεια είναι ότι το κάνω αυτό...)

14. What's your favorite moment of us together?
Μ:Όταν τρώμε μαζί τηγανιτές πατάτες!

15. How was I in school?
(Μιλάμε για μέχρι τώρα)
Μ:Άριστη!

Αυτό ήταν το tag κι από εμένα, ελπίζω να σας άρεσε.
Με τη σειρά μου κάνω tag:
Όλες όσες διαβάζετε αυτό το άρθρο και έχετε όρεξη να απαντήσετε στις ερωτήσεις!

~Μαρίνα

3 σχόλια :