27/7/16

30 Random Questions Tag!

Γεια σας! Σήμερα είπα να κάνω άλλο ένα tag στο οποίο με tag-αραν η  Βάσια από το AfterSchool και η Άννα από το koritsia.com. Μου άρεσε πολύ το συγκεκριμένο tag γιατί βοηθάει πολύ στο να γνωριστούμε λίγο καλύτερα, νομίζω πως θαα το απολαύσετε κι εσείς!

1. Έχεις φακίδες;
Όχι.
2. Φοράς γυαλιά;
Ναι, δυστυχώς έχω μυωπία.
3. Έχεις ψωνίσει ποτέ απο το ιντερνετ;
Ναι, τα δύο τελευταία μου κινητά.
4. Παίρνεις τα σαμπουάν και τα σαπούνια απο τα ξεναδοχεία;
Βασικά έχω κάτι χρόνια να πάω σε ξενοδοχείο. Πάντως ίσως να τα έπαιρνα αν ήταν κάτι το εξαιρετικό
5. Χαμογέλας κάθε φορά που βγάζεις φωτογραφίες;
Σχεδόν πάντα.
6.  "Τρώς" το καπάκι των στυλών σου;
Όχι
7.  Βλέπεις κινούμενα σχέδια; 
Μόνη μου ελάχιστα, αλλά μαζί με τα μικρότερα ξαδέρφια μου αρκετά συχνά.
8.Καπνίζεις;
Όχι κι ούτε πρόκειται!
9. Πίνεις αλκοόλ;
Όχι. Έχω δοκιμάσει 1-2 φορές μπίρα αλλά η γεύση μου φάνηκε απαίσια και κρασί που έδινε πού και πού λίγο ο παππούς μου σε εμένα και τα ξαδέρφια μου όταν ήμασταν μικρά, αλλά ούτε που θυμάμαι πως είναι.
10. Αγαπημένο φαγητό;
Αν είναι να διαλέξω ένα πιτόγυρο! Αλλά μου αρέσουν επίσης πολύ ο μουσακάς, η καρμπονάρα, η πίτσα και οι πατάτες τηγανητές (είμαι φαν της υγιεινής διατροφής όπως βλέπετε :Ρ)
11.Μια ταινια που βλέπεις και ξαναβλέπεις χωρις να την βαριέσαι;
Καμία, για κάποιο λόγο μόνο με τα βιβλία μπορώ να το κάνω αυτό! Επίσης δεν βλέπω πολύ συχνά ταινίες, προτιμώ τις σειρές, οπότε αν το ποφασίσω να δω ταινία, προφανώς διαλέγω κάποια που δεν έχω ξαναδεί.
12. Μια ταινια που σε έκανε να κλάψεις πρόσφατα;
Δεν κλαίω ιδιαίτερα εύκολα και ίσως σας φανεί λίγο περίεργο, αλλά η πιο προσφατή και μοναδική μέχρι τώρα ταινία που με έχει κάνει να κλάψω πραγματικά (δεν εννοώ να δακρύσω λίγο, εννοώ να πλαντάξω στο κλάμα!) ήταν ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Η επιστροφή του Βασιλιά. Εμένα εκείνη την ώρα μου φαινόταν μια ταινία που θα μπορούσε να κάνει τον οποιονδήποτε να κλάψει, αλλά όποιος το έχω πει με κοίταξε σαν να είμαι τρελή, οπότε μάλλον είμαι λίγο περίεργηXD
13. Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση σε περιοδικό;
Δεν νομίζω.
14.  Το Βιβλιό που σε έχει κάνει να κλάψεις πρόσφατα;
Κανένα βιβλίο δεν με έχει κάνει να κλάψω μέχρι τώρα (αν έχετε καμιά πρόταση πάντως πείτε μου), γιατί όπως είπα δεν κλαίω εύκολα, αλλά με συγκίνησε και με επηρέασε πολύ ψυχολογικά το Αναζητώντας την Αλάσκα (Looking for Alaska) του John Green
15. Έχεις κολλητές/ κολλητούς;
Ναι! Νιώθω πάρα πολύ τυχερή που έχω βρει δύο υπέροχες κολλητές!
16.Έχεις τατουάζ;
Όχι και ούτε θέλω να κάνω, αν και μου αρέσουν. Με τρομάζει λίγο η ιδέα ότι θα το έχω για μια ζωή κι αν το μετανοιώσω δεν θα υπάρχει τίποτα που να μπορώ να κάνω γι' αυτό
17. Τι ζώδιο είσαι;
Κριός (12 Απριλίου)
18. Ποσες γλώσσες ξέρεις και ποιές;
Εκτός από Ελληνικά ξέρω Αγγλικά, Γερμανικά και λίγα Γαλλικά. Παλιά ήξερα επίσης λίγα Αραβικά, αφού έχω μείνει για ένα χρόνο Λιβύη και στο ελληνικό σχολείο κάναμε και Αραβικά, και λίγα Ισπανικά που έμαθα όταν πήγα Ισπανία για 3 εβδομάδες μαζί με μια φίλη μου στην οικογενειά της. Δυστυχώς έχω ξεχάσει τα περισσότερα και από τα δύο, όμως αν ακούσω ανθρώπους να μιλάνε,κυρίως Ισπανικά, ίσως καταλάβω το βασικό νόημα
19. Προτιμάς το youtube ή to blogging?
Και τα δύο είναι πολύ ωραία, αλλά διαλέγω το blogging, αφού εκτός από το να διαβάζω άρθρα, γράφω και δικά μου.
20. Ποιός είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος;
Αυτή τη συζήτηση την έχω κάνει τον τελευταίο μήνα 2 φορές με τις 2 κολλητές μου, με την μία βλέποντας Divergent και με την άλλη ακούγωντας την περίληψη του Case 39. Τελικά καταλήξαμε όλες ότι αν και φοβόμαστε διάφορα πράγματα δεν ξέρουμε ποιος είναι ο μεγαλύτερός μας φόβος κι ούτε θέλουμε να μάθουμε!(αν έχετε δει τις ταινίες μάλλον καταλαβαίνετε γιατί)
21. Τραγουδάς στο μπάνιο;
Ναι!
22. Κάνεις κάποιο άθλημα;
Pole dancing♥ Μέχρι να βρω επιτέλους τι μου αρέσει πραγματικά έχω περάσει και από μπαλέτο, ρυθμική, κολύμβηση, τένις και στίβο
23. Σου αρέσει ο χορός;
Λατρεύω τον χορό και μάλιστα ΌΛΑ τα είδη- από aerial μέχρι παραδοσιακό!
24. Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Όχι, ξέρω μόνο το τρίγωνα κάλαντα σε αρμόνιο!
25. Πιστευεις στα φαντασματά;
Η καλύτερη απάντηση σ'αυτή την ερώτηση είναι ένα funny quote που είχα διαβάσει κάποτε:
During the day I don't believe in ghosts, at night I'm a little more open-minded!
(Την ημέρα δεν πιστεύω στα φαντάσματα, τη νύχτα είμαι λίγο πιο ανοιχτόμυαλη)
26. Έχεις πάει σε κάποια συναυλία;
Ναι, αυτές που θυμάμαι πιο καλά ήταν στην Έναρξη του Πατρινού Καρναβαλιού φέτος (που για να είμαι ειλικρινής δεν μου πολυάρεσε) και όταν είχαν έρθει οι Vegas.
27. Κλαις ευκολα μπροστά σε άλλους;
Καθόλου! Ακόμα κι αν μου έρθει να κλάψω, αν είναι από κάποιο προσωπικό πρόβλημα και όχι π.χ. από συγκίνηση ή από τα γέλια κάνω ότι μπορώ για να το κρύψω.
28. Έχεις ερωτευτεί ποτέ;
 Δεν νομίζω, σίγουρα όμως έχω πιστέψει ότι ήμουν ερωτευμένη κι έχω νιώσει αυτές τις περίφημες "πεταλούδες στο στομάχι":)
29. Είσαι σε σχέση;
 Όχι, ούτε ήμουνα ποτέ.
30. Έχεις ταξιδέψει στο εξωτερικό;
 Ναι! Έχω την τύχη να έχω πάει Λιβύη για έναν χρόνο περίπου, Ισπανία και Αυστρία για διακοπές και Ρωσία και Ινδονησία για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής. Επίσης πηγαίνοντας Ινδονησία κάναμε στάση στο αεροδρόμιο της Ντόχα του Κατάρ, αλλά δεν μπορούσαμε να βγούμε από το αεροδρόμιο, οπότε είναι σαν να μην έχω πάει.

Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό tag και να μάθατε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για μένα.
Επειδή όλα τα blog που μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή έχουν ήδη tag-αριστεί ας κάνει το tag όποια από εσάς θέλει, είτε στο blog της, είτε, αν δεν έχει, στα σχόλια, για να γνωριστούμε καλύτερα!
Φιλιά πολλά,
Μαρίνα

4 σχόλια :

  1. Τέλειο το tag και πολύ ενδιαφέρουσες απαντήσεις!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι πολύ που απάντησες<3
    Γιατί καλέ δυστυχώς που φοράς γυαλιά;;
    Ένα βιβλίο που συγκίνησε εμένα και με έκανε να σκεφτώ βαθιά ήταν η "Αμίλητη Αγάπη" της Λότης Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου.Σου προτείνω να το διαβάσεις:)
    Και συμφωνώ απολύτως με την απάντησή σου για το αν προτιμάς το youtube ή το blogging:D
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ που με ανέφερες στην αρχή :)
    Οι απαντησεις σου είναι πολύ ωραίες, εισαι τυχερη που έχεις ταξιδέψει σε τόσες χώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα από βιβλία με συγκίνησε πολύ είναι το "Γουάου ".Η υπόθεση είναι η εξής: Ο Ρόμπι καταλήγει στο νοσοκομείο σε κόμμα μετά από την προσπάθειά του να σώσει τον σκύλο του, τον Γουρλή από ένα αυτοκίνητο. Ωστόσο πριν χάσει τις αισθήσεις του βλέπει το αυτοκίνητο να περνάει πάνω από το Γουρλή και έτσι καταλαβαίνει πως το σκυλί του σκοτώθηκε. Όσο καιρό βρίσκεται σε κόμμα ακούει τι λένε οι άνθρωποι γύρω του αλλά δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους.
    Στο βιβλίο διαβάζουμε τις σκέψεις του Ρόμπι και κυρίως μέσα από αυτές μαθαίνουμε την εξέλιξη της ιστορίας.
    pig

    ΑπάντησηΔιαγραφή