26/8/15

My first Haul!

Γεια σας και πάλι! Σήμερα όπως καταλάβατε από τον τίτλο ήρθε επιτέλους η ώρα να κάνω κι εγώ ένα haul. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ξανακάνει τέτοιο άρθρο, το ήθελα όμως εδώ και πολύ καιρό κι αφού πήγα για ψώνια πριν λίγες μέρες βρήκα ευκαιρία. Ελπίζω να σας αρέσει!


Το πρώτο πράγμα που πήρα ήταν ένα αμάνικο ασπρόμαυρο καρό πουκάμισο από τα H&M. Αν θυμάμαι καλά έκανε γύρω στα 10€

Από το ίδιο μαγαζί πήρα και το κροπ τοπ και το αθλητικό σορτσάκι που βλέπετε παρακάτω (τα οποία έχω σκοπό να τα χρησιμοποιήσω ως πιτζάμες...). Είναι πολύ άνετα και δροσερά, κάτι που θεωρώ πολύ σημαντικό γιατί πραγματικά δεν αντέχω τη ζέστη! Δεν θυμάμαι καθόλου τιμές αλλά ήτανε σίγουρα κάτω από 20€ και τα δύο μαζί.


Αγόρασα ακόμα τα παπούτσια που βλέπετε πιο κάτω. Και αυτά από τα Stradivarius, 29,95€, ταιριάζουνε με τα περισσότερα ρούχα μου και είναι ό,τι πρέπει για τις καθημερινές στο σχολείο.

Επίσης από τα Stradivarius πήρα και ένα μαύρο τσαντάκι στα 12,95€. Μπορεί να μην έχει κάτι ιδιαίτερο, αλλά το θεωρώ απολύτως απαραίτητο, αφού χωράει μερικά βασικά πράγματα και μπορεί να συνδυαστεί με σχεδόν κάθε ρούχο.

Μετά πήγα στα Tally-Weijl, απ' όπου πήρα αυτό το υπέροχο φόρεμα που πραγματικά ΛΑΤΡΕΥΩ♥! Γενικά μου αρέσουν πάρα πολύ τα φορέματα που είναι εφαρμοστά στο στήθος και ανοιχτά πιο κάτω και τα βρίσκω πολύ κολακευτικά για τους περισσότερους σωματότυπους. Μάλιστα, εκτός από όμορφο είναι και αρκετά άνετο, με καλό ύφασμα. Και ήτανε και σε μισή τιμή, δηλαδή μόνο 10€ ή κάτι τέτοιο.

Στη συνέχεια πήρα αυτό το τζιν γιλέκο από τα Bershka. Ούτε που θυμάμαι εδώ και πόσο καιρό ήθελα ένα τέτοιο, αλλά δεν έβρισκα κάτι κάτω από 25€ που τα θεωρώ αρκετά για ένα τέτοιο ρούχο. Τώρα όμως με τις εκπτώσεις που το βρήκα 9,99€ και μάλιστα τελευταίο κομμάτι στο νούμερό μου, εννοείται πως το πήρα κατευθείαν και έχω σκοπό να το φορέσω πολύ!


Πήρα επίσης μία μπλούζα, κι αυτή από τα bershka. Είναι έξωμη, κάτι που μου αρέσει πάρα πολύ όπως και το σχέδιο και τα χρώματά της! Έκανε γύρω στα 12-13€.

Τέλος πήρα ένα καρό πουκάμισο με 12,99€ από τα Pull&Bear, με το οποίο επίσης έχω ερωτευτεί! Είναι must-have κομμάτι για το φθινόπωρο που πλησιάζει, μπορεί να φορεθεί με απίστευτα πολλούς τρόπους και το ύφασμα του συγκεκριμένου είναι τοοοόσο απαλό που ήμουν ικανή να το πάρω μόνο και μόνο γι' αυτό!

Αυτό ήταν λοιπόν το πρώτο μου haul, νομίζω ότι μου αρέσει πολύ σαν είδος άρθρου, οπότε να περιμένετε κι άλλα σύντομα :) Εσάς πώς σας φάνηκαν οι αγορές μου και γενικά το άρθρο; Περιμένω τη γνώμη σας στα σχόλια!

Επίσης όπου να 'ναι θα ξεκινήσουνε και τα άρθρα Back to School, αν και δεν ξερω ακριβώς πότε επειδή σε λίγο καιρό δίνω Γερμανικά, οπότε τα μαθήματα έχουνε γίνει κάτι παραπάνω από εντατικά. Αν πάντως υπάρχουν άρθρα που θα θέλατε να δείτε πείτε το και θα κάνω ό,τι μπορώ!
 ~Marina

4 σχόλια :

  1. Τέλειο το άρθρο σου!!!!Μου άρεσαν παάρα πολύ τα ρούχα που πήρες!!Αυτά που ξεχώρισα είναι το καρό πουκάμισο (γενικώς λατρεύω να τα φοράω,γιατί συνδυάζονται πανεύκολα),το φόρεμα και την μπλούζα απ' τα Bershka!!Έχεις πραγματικά πολύ ωραίο style!;)Περιμένουμε με ανυπομονησία τα επόμενα!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο! Για τα επόμενα, ειλικρινά δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι αυτή τη στιγμή, όπως έγραψα και στο τέλος του άρθρου, θα προσπαθήσω πάντως να κάνω κάτι το συντομότερο δυνατόν

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο haul-άκι θα ήθελα να δω και άλλα μιας και παρόλο που ήταν η πρώτη φορά που έκανες ένα- το έκανες πολύ καλά και είχε ενδιαφέρον! Το γιλέκο φαίνεται πάρα πολύ όμορφο όπως και όλα τα ρούχα εξάλλου.. με γειά σου!
    Επίσης θα χαιρόμουν πολύ αν έριχνες μια ματιά στο blog μου και άφηνες κάποιο σχόλιο λέγοντας μου πώς σου φαίνεται^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Όσο για το blog σου πρέπει να σου πω ότι είναι από τα αγαπημένα μου, παρόλο που μέχρι τώρα δεν έχω σχολιάσει (κάτι που θα κάνω σύντομα ;D)

      Διαγραφή